piatok 1. decembra 2017

Zeleninové palacinky


Cesto na palacinky:

3 očistené zemiaky
3 lyžice pohánkovej muky
3 strúčiky cesnaku
1 lyžička soli
1 lyžica majoránky
voda na zriedenie cesta

Zeleninová plnka:

2 nastrúhané mrkvy
1 nastrúhaná cvikla
1 nakrájaná cibuľa
1 lyžička mletej rasce
1 lyžička rozmarínu
olej

Tofu:

1 biele tofu
2 lyžice sojovej omáčky
2 lyžice slnečnicového oleja
1 lyžička karí

Suroviny na cesto som spracoval mixérom do hladka. Cesto sa dá vodou doriediť na požadovanú hustotu. Palacinky som upiekol na panvici s prídavkom slnečnicového oleja.
Zeleninovú plnnku som podusil na opraženej cibuli a dochutil koreninami.
Tofu som nakrájal na kocky a zmiešal s koreninami. Nechal som odstáť 10 minút a potom v panvičke krátko opražil.


Na jednotlivé palacinky som natrel vrstvu zeleninovej zmesi a následne pridal opražené tofu. Palacinky som preložil do trojuholníka.
Hotové som preložil na tanier a ozdobil listovou zeleninou.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.